Bezorgen

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bestellingen worden in Nederland en België bezorgd door PostNL (of eventuele partners). Bestellingen worden in Duitsland en Oostenrijk bezorgd door DHL (of eventuele partners). In alle overige landen wordt je bestelling bezorgd door internationale partners van PostNL.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We doen ons best ‘voor vijf uur besteld, morgen bezorgd’ zo veel mogelijk waar te maken, maar dit lukt helaas niet altijd. Je mag er van uit gaan dat we je bestelling in ieder geval zo snel mogelijk bezorgen, waarbij we altijd afhankelijk zijn van externe factoren. Je ontvangt per mail een track & trace code waarmee je de levering van je bestelling online kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Uiteraard! Je ontvangt per mail een track & trace code waarmee je de levering van je bestelling online kunt volgen.

Is de verzending van mijn bestelling gratis?

Binnen Nederland en naar België, Duitsland en Oostenrijk verzenden we je bestelling gratis vanaf € 50. Onder de € 50 berekenen we wel verzendkosten. Lees meer…

Betaal ik altijd verzendkosten?

Nee, alleen bij een bestelling van minder dan € 50 rekenen we verzendkosten. Vanaf € 50 is verzending gratis en voor niks! Lees meer…

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen van € 50 of meer zijn de verzendkosten helemaal gratis! Onder de € 50 berekenen we wel verzendkosten. Lees meer…

Kan ik een bestelling laten sturen naar een afhaallocatie?

Voor verzending binnen Nederland kan tijdens het bestelproces worden gekozen voor een PostNL afhaallocatie. Voor adressen buiten Nederland is dit helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij Senso-Care?

Het is helaas niet meer mogelijk je bestelling op te komen halen, maar geen zorgen want bestellingen van € 20 of meer worden gratis door ons verzonden!

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Check altijd eerst de track & trace code, misschien is de levering vertraagd of op een ander adres bezorgd. Vaak blijken pakketten een dag later alsnog bezorgd te worden of bij de buren te liggen. Is je pakket dan nog steeds niet terecht, neem dan contact met ons op!

Naar welke landen kunnen jullie versturen?

We kunnen in principe naar alle landen binnen Europa versturen. Staat het land van je voorkeur niet in de lijst, neem dan contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd bezorgd, wat nu?

Vaak wordt een pakket bij ‘niet thuis’ bij de buren bezorgd (dit kunnen ook wel eens buren iets verderop zijn). Mocht dit niet gelukt zijn, dan is je pakket naar een afhaallocatie gebracht. In beide gevallen laat de bezorger een briefje in je brievenbus achter.

Mijn bestelling is niet bezorgd en teruggestuurd naar Senso-Care, wat nu?

Helaas kunnen we niet bezorgde bestellingen niet opnieuw versturen. Uiteraard wordt je bestelling gecrediteerd, maar je dient zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.

Waarom ontvang ik mijn bestelling in een gebruikte doos?

Om de kosten te beperken, maar vooral om het milieu te beschermen herbruiken wij zoveel mogelijk de dozen die bij ons binnenkomen. Het kan daarom voorkomen dat je je bestelling ontvangt in een gebruikte doos, afkomstig van één van onze leveranciers. Ook gebruiken we dozen van retourzendingen waar mogelijk opnieuw. Dat scheelt een hoop kosten én bomen!