Retourneren en ruilen

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Bevalt een product niet of voldoet het (redelijkerwijs) niet aan je verwachtingen? Dan mag je de bestelling altijd geheel of gedeeltelijk retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. We hebben hier een paar simpele spelregels voor die overeenkomen met de EU-richtlijnen voor webwinkeliers. Lees meer…

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Wil je een bestelling ruilen? Dat mag natuurlijk altijd, maar wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Het makkelijkst en snelst is het om een nieuwe bestelling te plaatsen en vervolgens de oude te retourneren. Lees meer…

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je dient de goederen terug te sturen zonder dat er sprake is van waardevermindering ('als nieuw'), compleet (incl. alle meegeleverde accessoires), schoon en in de originele, onbeschadigde verpakking. Wij noemen dit ‘in verkoopbare staat’. Je kunt de bestelling sturen naar ons magazijn in Zoetermeer. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, hoe en wanneer word ik terugbetaald?

We zullen binnen 14 dagen na ontvangst van je formulier voor herroeping het geld terugbetalen op dezelfde rekening waarmee je hebt betaald. Uiteraard alleen als we de bestelling ‘in verkoopbare staat’ van je hebben ontvangen. Lees meer…

Ik heb mijn bestelling deels teruggestuurd en moet alsnog verzendkosten betalen, klopt dat?

Dat klopt, als een bestelling gedeeltelijk wordt teruggestuurd, waardoor de totale waarde van de behouden producten minder wordt dan € 50 zullen we alsnog de verschuldigde verzendkosten berekenen en in mindering brengen op de creditfactuur. Lees meer…