Bestelling plaatsen
Bestellen bij Senso-Care doe je makkelijk, snel en veilig!
- Nadat je je winkelmandje hebt gevuld klik je op ‘afrekenen’ en ga je naar het bestelscherm.
- In de eerste stap vul je de adresgegevens in waar we je bestelling naar toe mogen sturen. Jouw mailadres wordt gebruikt om alle communicatie over je bestelling naar toe te sturen.
- Eventueel kun je je kenmerk toevoegen (zoals een ordernummer of kostenplaats). Dit kenmerk wordt op de factuur vermeld.
- Ook kun je opmerkingen voor ons vermelden, zoals voorkeurskleuren of vakantiesluitingen.
- Bestel je vanuit het buitenland en heb je een BTW nummer, vul dit dan in het daarvoor bestemde veld in. Indien geldig wordt je bestelling als intracommunautaire levering
- Indien gewenst kun je een tweede mailadres opgeven waar we een kopiefactuur per mail naar toe kunnen sturen.
- In de tweede stap kun je eventueel een afwijkend factuuradres opgeven. Let op, we versturen de factuur niet per post naar dit adres maar het wordt als ‘factuuradres’ vermeld op de factuur.
- Vervolgens kies je je betaalmethode en klik je op ‘Plaats bestelling’.
- Als eerste ontvang je de bevestiging van je bestelling per e-mail. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder!
- Vervolgens ontvang je per mail de factuur indien je gekozen hebt voor ‘bestellen op rekening’ of het verzoek een aanbetaling te doen. Heb je vooraf betaald of voor AfterPay gekozen? Dan krijg je in principe geen factuur per mail. De factuur zit wel geprint bij je bestelling. Wil je toch een factuur per mail ontvangen, laat ons dit dan per e-mail weten!
- Op het moment dat we je bestelling verzenden ontvang je als laatste een mail met de track & trace code om je bestelling online te volgen.