Bestellen
Ik ben particulier, kan ik bij Senso-Care bestellen?
Ik werk voor een school, instelling enz., kan ik bij Senso-Care bestellen?
Ik ben zelfstandig therapeut, remedial teacher enz., kan ik bij Senso-Care bestellen?
Moet ik een klantenaccount aanmaken?
Ik wil een grote bestelling plaatsen of bestel vaker, kan ik korting krijgen?
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Ik ben een klant van buiten Nederland en heb een BTW-nummer, kan ik zonder BTW bestellen?
Ik ben een klant van buiten Nederland en er is BTW aangerekend op de factuur, kan de BTW alsnog worden verlegd?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Kan ik ook op een andere manier (mail, telefoon, fax) bestellen?
Ik heb mijn bestelling al geplaatst, maar wil deze wijzigen, kan dat?
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?
Mijn bestelling wordt vastgehouden, wat betekent dat?
Mijn bestelling is geannuleerd, hoe kan dat?