Bestellen

Ik ben particulier, kan ik bij Senso-Care bestellen?

Bij Senso-Care is iedereen welkom, dus ook particulieren! 

Ik werk voor een school, instelling enz., kan ik bij Senso-Care bestellen?

Bij Senso-Care is iedereen welkom, dus ook als je voor een school, instelling enz. werkt! Met een school- of therapeutenaccount krijg je zelfs korting op specifieke producten of bij grotere aantallen!

Ik ben zelfstandig therapeut, remedial teacher enz., kan ik bij Senso-Care bestellen?

Bij Senso-Care is iedereen welkom, dus ook als je zelfstandig therapeut, remedial teacher enz. bent! Met een therapeutenaccount krijg je zelfs korting!

Moet ik een klantenaccount aanmaken?

Je mag een klantenaccount bij ons aanmaken, maar dat is geen voorwaarde om te kunnen bestellen. Handig is het wel, want je kunt je bestelling volgen, facturen inzien en je bestelhistorie bekijken.

Ik wil een grote bestelling plaatsen of bestel vaker, kan ik korting krijgen?

Leerkrachten en therapeuten krijgen met een schoolaccount of therapeutenaccount korting op specifieke producten of bij grotere aantallen. Informeer naar de mogelijkheden per e-mail! 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW! 

Ik ben een klant van buiten Nederland en heb een BTW-nummer, kan ik zonder BTW bestellen?

Bedrijven of organisaties buiten Nederland mét een geldig BTW-nummer kunnen bij ons bestellen waarbij de bestelling als intracommunautaire levering (zonder BTW/BTW verlegd) wordt verwerkt. Lees meer… 

Ik ben een klant van buiten Nederland en er is BTW aangerekend op de factuur, kan de BTW alsnog worden verlegd?

Het is mogelijk dit achteraf handmatig te corrigeren, maar voor die extra handelingen (creditfactuur opmaken en nieuwe factuur opstellen zonder BTW) berekenen we dan wel € 15 administratiekosten (incl. BTW). 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Senso-Care doe je makkelijk, snel en veilig via onze website! Lees meer…

Kan ik ook op een andere manier (mail, telefoon, fax) bestellen?

Onze website is volledig ontworpen om online te kunnen bestellen, ook als je werkt voor een school, instelling enz. Wil je toch op een andere manier bestellen, of kan (mag...) je niet online bestellen, dan kan dat natuurlijk altijd. We berekenen dan wel administratiekosten (€ 15,00) om al je klant- en bestelgegevens zelf op onze website in te voeren.

Ik heb mijn bestelling al geplaatst, maar wil deze wijzigen, kan dat?

Wil je je bestelling wijzigen? Dat kan vaak wel, maar wacht hier dan niet te lang mee en neem zo snel mogelijk contact met ons op!

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Wil je je bestelling annuleren? Dat kan vaak wel, maar wacht hier dan niet te lang mee en neem zo snel mogelijk contact met ons op!

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Heb je een klacht over een product of onze service? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten! We proberen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen je klacht te beantwoorden en gezamenlijk op te lossen.

Mijn bestelling wordt vastgehouden, wat betekent dat?

Als we je bestelling niet meteen kunnen versturen, bijvoorbeeld omdat niet alles op voorraad is, dan houden we je bestelling vast. Zodra het mogelijk is versturen we je bestelling. Ook als je bestelling niet vooraf is betaald, kunnen we je bestelling vasthouden.

Mijn bestelling is geannuleerd, hoe kan dat?

Je bestelling kan automatisch geannuleerd zijn als een online betaling niet is afgerond of als je aanbetaling (indien van toepassing) niet op tijd is ontvangen. In die gevallen dien je de bestelling opnieuw te plaatsen.