Betalen
Bij Senso-Care kun je makkelijk en veilig vooraf of achteraf betalen. Kies je voor betaling vooraf dan kan dat met iDeal, PayPal, creditcard, Bancontact of Sofort. Betaal je liever achteraf, kies dan voor AfterPay. Let er wel op dat je de factuur aan AfterPay voldoet en niet aan Senso-Care. Je kunt ook achteraf betalen op basis van een factuur die je per e-mail ontvangt. We verzoeken je dan wel de factuur binnen 14 dagen te voldoen. Wij rekenen géén extra kosten voor de verschillende betaalmethodes, behalve voor AfterPay (€ 0,99).
Voor organisaties, scholen, instellingen, ziekenhuizen e.d. die niet in de gelegenheid zijn een bestelling direct online af te rekenen bieden we de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Je krijgt per e-mail de factuur welke binnen 14 dagen voldaan moet worden.
Let op! Bij Senso-Care is op rekening bestellen alleen mogelijk vanaf € 25. Voor lagere bedragen kun je kiezen voor achteraf betalen via AfterPay. Uiteraard krijg je dan ook een rekening, maar de factuur moet aan AfterPay worden voldaan.
Heb je gekozen voor ‘bestellen op rekening’, dan wordt je bestelling altijd door ons gecontroleerd. Vertrouwen komt tenslotte van twee kanten en wij behouden ons daarom (naar ons eigen inzicht) het recht voor een aanbetaling te vragen van 50%. Heb je van ons per mail het verzoek om een aanbetaling ontvangen, dan dien je het bedrag binnen 7 dagen over te maken op onze bankrekening (NL23 INGB 0008495254) onder vermelding van je bestelnummer. Na ontvangst van je aanbetaling versturen we je bestelling zo snel mogelijk, waarna je de rest van de factuur mag voldoen.
Hebben we je aanbetaling niet (op tijd) ontvangen, dan vervalt je bestelling automatisch. Je kunt in dat geval je bestelling opnieuw plaatsen (ook als je inmiddels de aanbetaling hebt overgemaakt).
Vertrouwen komt van twee kanten. Wij behouden ons daarom het recht (naar eigen inzicht) voor om een aanbetaling te vragen. Heb je gekozen voor achteraf betalen in combinatie met een PostNL afhaallocatie? Dan kunnen we vragen om een aanbetaling. Ook als je een nieuwe klant bent, een afwijkend factuuradres opgeeft of nog openstaande facturen moet betalen, dan kunnen we vragen om een aanbetaling van 50%. Over de specifieke reden(en) kan niet worden gecorrespondeerd.
We betalen terug op dezelfde manier als je aan ons betaald hebt. Dit betekent dus met dezelfde betaalwijze en op dezelfde rekening.
Heb je vooraf online betaald? Dan ontvang je geen factuur meer per e-mail (om te voorkomen dat er dubbel wordt betaald). Je kunt de factuur uiteraard altijd opvragen (per mail of telefonisch) of inzien via je klantaccount. Heb je gekozen voor betaling achteraf, dan krijg je de factuur altijd per mail.