Bezorgen
Bestellingen worden in Nederland en België bezorgd door PostNL (of eventuele partners). Bestellingen worden in Duitsland en Oostenrijk bezorgd door DHL (of eventuele partners). In alle overige landen wordt je bestelling bezorgd door internationale partners van PostNL.
We doen ons best ‘voor vijf uur besteld, morgen bezorgd’ zo veel mogelijk waar te maken, maar dit lukt helaas niet altijd. Je mag er van uit gaan dat we je bestelling in ieder geval zo snel mogelijk bezorgen, waarbij we altijd afhankelijk zijn van externe factoren. Je ontvangt per mail een track & trace code waarmee je de levering van je bestelling online kunt volgen.
Uiteraard! Je ontvangt per mail een track & trace code waarmee je de levering van je bestelling online kunt volgen.
Binnen Nederland en naar België, Duitsland en Oostenrijk verzenden we je bestelling gratis vanaf € 50. Onder de € 50 berekenen we wel verzendkosten. Lees meer…
Nee, alleen bij een bestelling van minder dan € 50 rekenen we verzendkosten. Vanaf € 50 is verzending gratis en voor niks! Lees meer…
Bij bestellingen van € 50 of meer zijn de verzendkosten helemaal gratis! Onder de € 50 berekenen we wel verzendkosten. Lees meer…
Voor verzending binnen Nederland kan tijdens het bestelproces worden gekozen voor een PostNL afhaallocatie. Voor adressen buiten Nederland is dit helaas niet mogelijk.
Het is helaas niet meer mogelijk je bestelling op te komen halen, maar geen zorgen want bestellingen van € 20 of meer worden gratis door ons verzonden!
Check altijd eerst de track & trace code, misschien is de levering vertraagd of op een ander adres bezorgd. Vaak blijken pakketten een dag later alsnog bezorgd te worden of bij de buren te liggen. Is je pakket dan nog steeds niet terecht, neem dan contact met ons op!
We kunnen in principe naar alle landen binnen Europa versturen. Staat het land van je voorkeur niet in de lijst, neem dan contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Vaak wordt een pakket bij ‘niet thuis’ bij de buren bezorgd (dit kunnen ook wel eens buren iets verderop zijn). Mocht dit niet gelukt zijn, dan is je pakket naar een afhaallocatie gebracht. In beide gevallen laat de bezorger een briefje in je brievenbus achter.
Helaas kunnen we niet bezorgde bestellingen niet opnieuw versturen. Uiteraard wordt je bestelling gecrediteerd, maar je dient zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.
Om de kosten te beperken, maar vooral om het milieu te beschermen herbruiken wij zoveel mogelijk de dozen die bij ons binnenkomen. Het kan daarom voorkomen dat je je bestelling ontvangt in een gebruikte doos, afkomstig van één van onze leveranciers. Ook gebruiken we dozen van retourzendingen waar mogelijk opnieuw. Dat scheelt een hoop kosten én bomen!